Tillbaka

Idag har varit en betydligt mycket bättre dag än igår! Gick upp lite senare än vad jag hade tänkt, men hann ändå ta en jogging/power walk runda på 7km med hunden imorse! 
Skötte min mat förvånatsvärt bra och efter skolan lyckades jag dra ett helt jävla ok rygg/teknik pass på 90 min och inviga min nya passdagbok från Fitnessguru! Såhär såg hela passet ut!
 
Uppvärmning:
  • • Cykling 10 min
  • • Core+ axel rehab 25 min
Styrka:
  • • "simdrag" 30kg/12reps , 35kg/12reps , 30kg/12reps , 35kg/12reps , 30kg/12rep
  • • sittande rodd smalt grepp 2x12reps 32kg , 2x12reps 36kg
  • • smala rodd 3x12reps 25kg
  • • chins med powerband 5x3reps (för det var pinsamt nog så många jag nästan orkade)
  • • breda rodd 2x6reps 25kg , 2x7reps 25kg
Teknik:
  • • squat teknik mot spegel 5x10 reps (flytta närmare spegel hela tiden, mål att ha tårna mot väggen)
  • • front squat 20kg/10reps , 20kg/10reps , 25kg/10reps (fokus att trycka från hälen och upp)
  • • marklyft teknik lätt vikt (fokus på att inte komma med knäna över stången och svanka rätt i ryggen)
  • • frivändningar teknik 2x10reps 20kg , 3x7reps 25kg (mycket fokus på att hamna under stång samt få upp armbågarna) 
Från och med nästa vecka ska jag börja filma mina knäböj, marklyft, chins och frivändningar. Skulle gjort det idag... men någon hade inte laddat min mobil så kund tyvärr inte det idag. 
Nu ska jag kolla lite OTH och sen ska jag nog faktiskt sova, imorgon är det en lång dag, så bara att ladda om! 
 
PUSS
Kategori: träning Taggar: WOD, fit, fitness, hälsa, sats, träna, träning, workout;

Liknande inlägg

Kommentera inlägget här: